مزایای استفاده از هود لامینار

قیمت و فروش هود لامینار

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مزایای استفاده از هود لامینار

اتاق های تمیز از هودهای لامینار شیمیایی و کابینت های ایمنی بیولوژیکی برای حفظ استانداردهای ایمنی در محیط های آزمایشگاهی استفاده می کنند. این سیستم ها اغلب بخشی از سیستم HVAC کلی هستند که در محیط اتاق تمیز واقع شده اند. با وجود اینکه بسیار موثر شناخته می شود ، اما بخاری و کابینت ایمنی می توانند برای نصب و نگهداری هزینه بر باشند. هود لامینار جریان هوا بدون مجرای ، یک جایگزین مقرون به صرفه برای هودها و کابینت هایی است که با سیستم های خروجی پرهزینه طراحی شده اند.
همه محیط ها برای محدودیت های سیستم هود لامینار بدون جریان هوا مناسب نیستند. با این حال ، هودهای جریان هوا آلامینار برای انواع محیط های اتاق تمیز مناسب است. سیستم های هود بدون جریان برای محیط هایی که نتایج آزمایشگاه نامعلوم است یا نتایج شیمیایی شناخته شده بسیار زیاد است ، قابل استفاده نیست.
هودهای لامینار کار عمودی آرام در دو مرحله محیط های تمیز را فراهم می کنند. ابتدا هوای اتاق با پیش فیلتر باکتریایی با بار الکترواستاتیک تمیز می شود. هوای پیش تصفیه شده در پشت فیلتر HEPA فشرده و جعل شده و در یک سری خطوط موازی (آرام) با سرعت مساوی بر روی کل سطح کار توزیع می شود.
هود های لامینار کاری عمودی برای اتاق هایی مناسب هستند که برای اپراتور خطرناک نیستند ، اما همچنان باید تمیز بمانند.
نیمکت های روکش افقی برای قطعات بازرسی یا مجموعه های نوری که به محیط کار تمیز نیاز دارند ایده آل هستند.
کار در هود لامینار جریان افقی باید در فاصله حداقل شش اینچ از لبه جلویی سطح کار انجام شود. کارهایی که در کمتر از 6 اینچ انجام می شوند ، منجر به مخلوط شدن جریان هوای آرام با هوای خارج و در نتیجه آلودگی می شود. اقلام جداگانه را می توان در فاصله سه اینچی پشت کاپوت قرار داد. کارگران باید اطمینان حاصل کنند که موارد پشت فیلتر را لمس نمی کنند.
فروش هود لامینار
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.