فروش انواع هود های شیمیایی

قیمت و فروش هود لامینار

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

فروش انواع هود های شیمیایی

هود جدید شیمیائی شرکت وین طب به طور خاص برای عملیات بسیار خورنده شامل فرآیندهای انحلال برای تجزیه و تحلیل عنصر مهندسی شده است. هودهای هضم اسید دارای ساختار هود کاملاً مقاوم در برابر مواد شیمیایی با محفظه بخار داخلی یک تکه جوش داده شده شامل دیواره های هود، سقف، سطح کار و کانال تخلیه عقب هستند. نمای بیرونی نیز در برابر مواد شیمیایی مقاوم است که از رزین کامپوزیت ساخته شده است.
این سری از هودهای شیمیائی موجود در مدل های 48، 60، 72، و 96 اینچی، با یا بدون سیستم شستشوی داخلی و محفظه تخلیه عقب عرضه می شوند. هودهای شیمیائی شامل یک ارسی دید شفاف کشویی متوازن از جنس پلی کربنات است که در آن از اسید هیدروفلوئوریک استفاده می شود و یا شیشه سکوریت شده برای کاربردهای دیگر، چراغ LED ضد بخار، سوئیچ از پیش سیم کشی شده و دستگاه آب کنترل از راه دور با نازل های اسپری داخلی شستشو مورد نیاز است مجموعه گسترده ای از لوازم جانبی قابل نصب در کارخانه، کابینت ها/میزهای پشتیبانی و تجهیزات تهویه برای برآورده کردن نیاز دقیق شما ارائه می شود.
اگرچه گاهی اوقات از هر دو به عنوان "هود شیمیائی" یاد می شود، کابینت های ایمنی زیستی و هودهای بخار آزمایشگاهی دو دسته کاملاً متفاوت هستند. هر دو به گونه ای طراحی شده اند که با خطرات علمی که به طور منحصر به فرد برای آن طراحی شده اند، مقابله کنند.
هوای ورودی به محفظه از یک فیلتر هپا و هوای خروجی از آن از دو فیلتر هپا عبور می کند. برای دسترسی به میز کار، از دستکش های لاستیکی بسیار مقاوم که به دهانه های جلو متصل شده اند استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.