لیست قیمت هود شیمی وین طب

قیمت و فروش هود لامینار

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

لیست قیمت هود شیمی وین طب

هود شیمی آزمایشگاهی یا هود اگزوز یک واحد تهویه است که برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض دودها، بخارات یا غبارهای خطرناک یا سمی طراحی شده است. هوا از فضای آزمایشگاه به هود بخار کشیده می شود و سپس در جو پخش می شود.
هودهای شیمی اگزوز بدون مجرا با استفاده از فیلترهای زغال فعال، دودهای شیمیایی را تهویه و از بین می‌برند و امکان آزادسازی ایمن اگزوز را در محیط داخلی فراهم می‌کنند. فیلترهای HEPA / ULPA محیطی تمیز و بدون ذرات را فراهم می کنند.
هودهای شیمی دودکش دارای تهویه بیرونی هستند که بیشترین محافظت را برای کاربر بیشتر برای بخارهای خطرناک شیمیایی ایجاد می کند. هودهای شیمی آزمایشگاهی در طیف وسیعی از مواد برای برآورده کردن الزامات مقاومت شیمیایی، کنترل استاتیک و تمیزی موجود هستند.
محفظه های فیلتر شده کربن و هپا که به نام هودهای بخار فیلتر شده نیز شناخته می شوند، محفظه های آزمایشگاهی بدون کانال هستند که بخارات، بخارات و ذرات خطرناک را از آزمایشگاه حذف می کنند. بدون نیاز به لوله کشی هزینه نصب و راه اندازی. آنها را می توان برای دود شیمیایی، حذف گرد و غبار و ذرات، جابجایی پودرهای دارویی، حلال یا کنترل بخار اسید استفاده کرد.
هودهای شیمی آزمایشگاهی پلی پروپیلن با ساختار بادوام و مقاوم در برابر مواد شیمیایی، سیستم تهویه کلید در دست طراحی شده برای کاربردهایی که نیاز به مجرای بیرونی برای اگزوز دارند. این هودهای شیمیایی دارای کف کمتری هستند که می توان آنها را روی میزهای کاری با اندازه استاندارد قرار داد. طبق درخواست، می توان سطح کار دائمی را اضافه کرد. این هودهای اگزوز آزمایشگاهی را می توان به ماژول فن مجهز کرد و برای پردازش شیمیایی که نیاز به حذف دودهای بالقوه خطرناک دارد، گزینه بسیار خوبی هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.