هود شیمیایی چگونه وسیله ای است؟

قیمت و فروش هود لامینار

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

هود شیمیایی چگونه وسیله ای است؟

هود شیمیایی یک نوع سیستم تهویه محصور است که در درجه اول از اپراتور در برابر قرار گرفتن در معرض ذرات معلق در هوا، گازها، بخار و گرد و غبار شیمیایی محافظت می کند. آنها همچنین به عنوان موانع فیزیکی بین معرف ها و آزمایشگاه عمل می کنند و از استنشاق، نشت مواد خطرناک، واکنش ها و آتش محافظت می کنند.
یک هود شیمیایی معمولی یک ساختار جعبه ای شکل با یک پنجره کشویی یا ارسی است. آزمایش‌ها در داخل هود انجام می‌شود، در حالی که یک دمنده جریان هوا را برای هدایت گازها یا دودهای خطرناک از طریق سیستم تهویه یا فیلتر ایجاد می‌کند.
http://laminarhood4.toonblog.ir/
یک هود شیمیایی از چند جزء اصلی تشکیل شده است:
کابینی که گازها در آن جمع می شوند
یک سطح کار، معمولاً رزین اپوکسی یا رزین فنولیک
دمنده انتگرال یا از راه دور
فیلر یا مجرای اگزوز
فشار هوای منفی داخل کابین مانع از خروج ذرات هوا می شود. سرعت ورود هوا به هود شیمیایی برای اطمینان از ایمنی و عملکرد موثر ضروری است. سرعت‌های بالاتر می‌تواند تلاطمی ایجاد کند که اجازه خروج هوای داخل را نمی‌دهد، اما سرعت پایین‌تر سطح ممکن است برای مهار کافی نباشد.
انتخاب نوع صحیح هود شیمیایی
هنگام طراحی یک آزمایشگاه یا بازسازی یک فضای موجود، پلان کف باید از بهترین روش ها برای اطمینان از عملکرد بهینه هود شیمیایی وین طب پیروی کند. علاوه بر این، انتخاب نوع هود شیمیایی مناسب برای ایمنی پرسنل آزمایشگاه ضروری است. CFI می تواند به شما در انتخاب گزینه صحیح بر اساس الزامات استفاده از آزمایشگاه، مقررات ایمنی سازمانی و نیازهای پرسنل کمک کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.