فروش هود لامینار

قیمت و فروش هود لامینار

جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

فروش هود لامینار

هودهای جریان آرام برای محافظت از نمونه ها و قطعات در برابر آلودگی ذرات طراحی شده اند. هوا در یک جهت یکنواخت و با سرعت ثابت درون نیمکت محصور با جریان هوای متقاطع کم و بدون جریان جریان می یابد. آلودگی موجود در هوا از طریق فیلترهای (فیلتر می شود که تمیزترین محل کار را فراهم می کند.
هودهای جریان آرام با تنظیمات افقی یا عمودی جریان هوا موجود هستند. هود جریان افقی هوا را از پشت دستگاه از طریق فیلترهای هپا به قسمت جلوی سطح کار منتقل می کند. هود جریان عمودی هوا را از بالای واحد از طریق فیلترها منتقل کرده و به سطح کار می برد.
نکاتی که قبل از خرید هود جریان باید در نظر گرفته شود ، جهت هوا باید جریان یابد ، ایمنی اپراتور ، شرایط پاک سازی ، سطح کار مورد نیاز است.
فن ها و فیلترها در بالای هود پیکربندی عمودی قرار گرفته اند. ذراتی که توسط فیلترها شکار نمی شوند از طریق قسمت دسترسی جلوی واحد رانده می شوند. یک جریان عمودی به انتقال میکرو آلودگی ها به سطح کار یا کف آزمایشگاه کمک می کند و باعث از بین رفتن آلودگی ها در داخل محفظه می شود. آزمایشگاه هایی که فضای کف محدودی دارند ممکن است بخواهند با پیکربندی عمودی کار کنند.
از آنجا که فن و فیلترها در بالای واحد قرار دارند ، می توان هود را بر روی یک نیمکت آزمایشگاه استاندارد نصب کرد. برخلاف هود جریان عمودی ، یک هود پیکربندی جریان افقی به فضای باز عقب نیاز دارد تا هوا به محفظه وارد شود. به دلیل قرارگیری فن و فیلتر ، یک میز کار و فضای کف عمیق تر مورد نیاز است.
https://hoodlaminar2021.mystrikingly.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.