هود لامینار چیست؟

قیمت و فروش هود لامینار

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

هود لامینار چیست؟

هود لامینار یک محل کار استریل کوچک را فراهم می کند ، جایی که می توانید تمام کارهای کشت خود را بدون خطر آلودگی ، فقط با جریان دادن هوای کاملاً تصفیه شده با سرعت مشخص انجام دهید. با این حال ، هزینه ساده ترین تجهیزات بسیار سنگین است ... هزینه ای که با کمترین مشخصات هزینه دارد بیش از هزار دلار آمریکا است .
دو نوع اصلی هود لامینار وجود دارد: جریان هوای افقی و جریان هوا عمودی. در نوع افقی ، هوای تصفیه شده از پشت دمیده شده و به سمت قسمت جلوی محل کار حرکت می کند. در یک نوع عمودی ، هوا از بالا بر روی منطقه کار دمیده می شود و از طریق پایه به بیرون حرکت می کند
مرحله اول شامل هوای ورودی برای عبور از یک ذره مخصوص ، فیلتر ضد کاغذ ضد میکروبی ، زیست کش است که برای محافظت در برابر باکتری ، قارچ و مخمر تحت درمان قرار گرفته است. این کیسه کاغذی قابل تعویض است و تا پنج بار قابل استفاده است. با این حال ، برای نتایج بهتر ، هر زمان که از هود جریان آرام استفاده کنیم ، می توانیم از کیسه تازه استفاده کنیم. سپس این هوا از طریق یک کیسه پارچه ای عبور می کند ، و ذرات موجود در داخل کیسه کاغذ را فیلتر می کند. این کیسه را می توان جدا کرد ، تمیز کرد و سپس دوباره در موقعیت قرار داد. سه مرحله بعدی شامل عبور هوا از فیلترهای برقی داخلی ساخته شده با کربن است که هوای تازه و کاملاً خالص را بیرون می کشد.
هودهای جریان لمینار به گونه ای طراحی شده اند که جریان هوا در حدود 5/0 متر بر ثانیه را در منطقه کار تأمین کنند. راندمان دمنده مدلی که من استفاده کرده ام 20 لیتر در ثانیه است ، یعنی 0.020 متر مکعب در ثانیه با احتساب تمام فیلترها. بیشترین فیلتر خارجی را برای اتصال لوله خروجی از خروجی برداشته و به جای آن از فیلتر هپا استفاده کرده اند.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.