ویژگی های هود لامینار

قیمت و فروش هود لامینار

جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

ویژگی های هود لامینار

کارایی کنترل میکروبیولوژیکی دو نوع هود لامینار جریان پایین 100 با استفاده از آئروسلها تعیین شد. اسپورهای نیجر واحد اول با استفاده از پلک مورب تا حدی قسمت جلوی کار را محاصره کرد. این هود کنترل تقریباً کاملی از موجودات محیطی در محل کار را نشان داد.
همچنین باعث کاهش 106 یا بیشتر تعداد موجودات در حال خروج از سیستم اگزوز شد. با این حال ، هنگامی که قسمت داخلی کار کاپوت به چالش کشیده شد ، تعداد قابل توجهی از اسپورها به مانع هوا نفوذ کرده و به هوای محیط فرار کردند. یک هود جریان باز طراحی شده با یک پلک عمودی و یک باز شدن کمتر به محل کار ساخته شد. این هود همان ویژگی های عالی را برای کنترل آلودگی محیط نشان داد. نشت سیستم اگزوز نیز بسیار کم بود. بازده مانع هوا برای کاپوت جدیدتر با مقادیر کمتر نفوذ اسپور به هوای محیط افزایش یافت.
هود های لامینار فضای کاری بدون ذرات ایجاد می کنند تا از آلوده شدن مواد حساس جلوگیری شود. آنها یک جریان مایع را با تعداد رضایت بخش رینولدز حفظ می کنند و ویسکوزیته کمتری از سیال را برای جلوگیری از آلودگی در محیط کار و جلوگیری از جریان سیال آلوده از خارج که با یک جریان آشفته رخ می دهد ، حفظ می کنند.
طبقه بندی بر اساس جهت جریان هوا به طور مداوم ، تنظیمات نیمکت محصور شده افقی یا عمودی از فیلترهای پیش از فیلتر علاوه بر فیلترهای HEPA برای کیفیت آسپتیک هوا استفاده می کنند. نشت یا آئروسل های احتمالی ایجاد شده در شیشه ایمنی شفاف و قاب های مقاوم در برابر خوردگی برای محافظت از دسته ها وجود دارد. هود های لامینار ممکن است شامل لامپ هایی برای حفظ شرایط استریل شده در داخل محتویات باشند.
فروش تجهیزات پزشکی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.