خرید انواع هود لامینار

قیمت و فروش هود لامینار

جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

خرید انواع هود لامینار

هودهای لامینار برای حفاظت از پرسنل ، نمونه ها و محیط در برابر خطرات بیولوژیکی و آلودگی متقابل استفاده می شود. هودهای ورقه ای به دو دسته کابینت های ایمنی بیولوژیکی و نیمکت های تمیز با جریان آرام تقسیم می شوند. همه هودهای جریان آرام از فیلترهای هوای ذرات با کارایی بالا (HEPA) برای عقیم سازی و حذف ذرات از هوا استفاده می کنند. با این حال ، این محتویات در سطح حفاظت ارائه شده به کاربر ، محیط و نمونه متفاوت است.
نیمکت های تمیز جریان هود لامینار
یک نیمکت تمیز با جریان آرام ، فضایی را برای کار با نمونه یا محصول فراهم می کند ، جایی که از آلودگی توسط ذرات مانند میکروارگانیسم ها محافظت می شود. نیمکت اصلی تمیز جریان آرام از کاربر در برابر مواد شیمیایی خطرناک یا عفونی ، از جمله خطرات ذرات معلق یا فرار محافظت نمی کند. به همین دلیل ، هنگامی که یک نمونه ، کاربر و محیط زیست نیاز به حفاظت دارند ، باید از کابینت ایمنی زیستی استفاده کرد.
هود لامینار ایمنی زیستی یک محفظه سرپوشیده ، تهویه یا محل کار است که امکان استفاده ایمن از عوامل بیماری زا ، آلاینده ها یا سایر مواد بالقوه خطرناک را فراهم می کند. هدف اصلی هود لامینار ایمنی زیستی محافظت از اپراتور و محیط اطراف در برابر آلودگی های بیولوژیکی و سایر مواد خطرناک است. این هودها طوری طراحی شده اند که سطوح مختلف حفاظتی را ارائه می دهند. کلاس و نوع مناسب باید انتخاب شود تا با نیاز به کاربرد خاص و سطح محدودیت زیستی مورد نیاز مطابقت داشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.