کاربرد هود لامینار

قیمت و فروش هود لامینار

سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

کاربرد هود لامینار

با هل دادن ذرات از عقب به بیرون (اتاق یا کنترل شده ، هوای استریل لایه ای لایه ای از طریق فضای کار از فیلتر های HEPA (یا واقع در پشت منطقه کار ، یک فضای کاری استریل ایجاد کنید. هود های افقی آمریکا توسط داروسازی ، پزشکی ، تولید مواد غذایی استفاده می شود و همچنین ممکن است صنایع دیگری مانند کشت ، مونتاژ الکترونیک و هر فرآیند دیگری که به سطح 4 یا 5 تمیز نیاز دارد. هود های جریان افقی دارای لبه های سوراخ دار جلویی هستند تا تلاطم را در هر دو طرف منطقه کار ، چراغ های داخلی برای تأمین روشنایی بدون تداخل در جریان هوای آرام و فن کم انرژی / سر و صدای کم (50db اسمی). اندازه های موجود در 3 تا 8 فوت طول. شامل 1 0-3 و کنترل سرعت متغیر 1 در هر فیلتر
یک میز کار یا محفظه مشابه است که با گرفتن هوا از طریق سیستم تصفیه و تخلیه آن در سطح کار در جریان هوای چند لایه یا یک جهته ، محیط کار بدون ذرات را ایجاد می کند. برای جلوگیری از نفوذ هوای آلوده اتاق ، کابینت جریان آرام در طرفین محصور شده و تحت فشار مثبت ثابت قرار دارد.
کابینت جریان لمینار به طور گسترده ای در آزمایشگاه های تحقیقات پزشکی ، بیمارستان ها ، تأسیسات تولیدی و سایر محیط های تحقیقاتی و تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.
نیمکت های جریان لایه با تولید هوای فیلتر شده تمیز و کاربردهای بی شمار در طیف وسیعی از صنایع ، در برابر آلودگی محافظت می کنند. نیمکت های تمیز و هود های جریان آرام از تکنولوژی پیشرفته برای اطمینان از محیط کار تمیز و بدون ذرات برای مواد غیر خطرناک استفاده می کنند. هوای فیلتر شده HEPA که توسط نیمکت های اتاق تمیز تولید می شود ، اطمینان حاصل می کند که سطح کار 99٪ بدون ذرات در 0.3 میکرون است.
نیمکت های جریان آرام و هود لامینار جریان لایه ای میکرو محیط های با خلوص بالا را در داخل یا خارج از اتاق تمیز ارائه می دهند. ما برای تأمین نیازهای اتاق تمیز ، طیف وسیعی از نیمکت های جریان لایه ای افقی و عمودی را در سبک استاندارد و سفارشی ارائه می دهیم.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.